Gegevens Ophalen
SLUIT

Restaurant De Maalderij - Ugchelen

Sfeervol Dineren met heerlijke en vers bereide gerechten

Nu Bestellen

Specialiteiten

Reviews

4.7★★★★★
Totaal 129 reviews
Bekijk alle reviews op Google
Willy Hogenkamp
Willy Hogenkamp
★★★★★
May 20, 2026
Wij hebben ons 60 jarig huwelijksfeest gevierd in de feestzaal “de graanschuur “.
Wat een fantastische locatie en een hele vriendelijke bediening.Ook het buffet en dessert zag er niet alleen geweldig uit, maar was ook heerlijk. Voor Ugchelen een aanwinst.
Zeker aan te bevelen zeker ook voor een diner in de Maalderij.
Daar zijn wij al een paar keer geweest.
Super!!
Henk
Henk
★★★★★
Mar 28, 2026
Een top restaurant. Het pareltje van Ugchelen, vanavond maart 2026, daar heerlijk gegeten, Visduo.
Prima flat white.
Erg vriendelijke bediening en Gon, een attente gastvrouw. Binnenkort daar zeker weer een keer heerlijk dineren
HJ Wijnbergen
HJ Wijnbergen
★★★★★
Dec 2, 2025
Heerlijk gegeten bij de Maalderij in Ugchelen ,waren met een groepje van zes kregen een ronde tafel erg gezellig zitten samen.
Weer eens een restaurant waar je weer terug komt ,geen sjieke tent maar voor iedereen wat.De menu kaart is uitgebreid met vlees vis en vegetarisch, prijzen zijn netjes ,en het smaak heerlijk een compliment voor de kok.
Moesten wel wat lang wachten tussen het voorgerecht en hoofdgerecht ,maar niet hinderlijk.
Puntjes van aandacht het zat helemaal vol en de akoestiek is dan erg slecht veel lawaai ,misschien hier wat aan doen.
Wijnand Diepeveen
Wijnand Diepeveen
★★★★★
Oct 30, 2025
Hoe zal ik het proberen te zeggen? Vandaag, 27 augustus 2025 hebben wij hier gedineerd. Werkelijk alles was goed, we aten beiden varkenshaas met champignonroomsaus. Zó lekker, het vlees roze, de saus, tja daar moet nog een betiteling voor bedacht worden, maar fenomenaal komt in de buurt. Mijn vrouw had een mokka dessert en ik een dame blanche, beide overheerlijk. Wat ik nog extra onder de aandacht wil brengen is het personeel, leuk in de omgang, goede samenwerking, er straalde ondanks de drukte enorm veel rust uit. Ga zo door.
jasmijn
jasmijn
★★★★★
Jun 27, 2025
Fantastisch hier!! Ontzettend leuk ontvangen door meneer, je merkt dat hij een echte horeca liefhebber is. Buiten ontzettend leuk zitten en binnen is de ambiance top. Eten was op tijd geserveerd en was ontzettend lekker. Zalm was mooi mals met verse groente. Crème brûlée taart als dessert gehad en dit was zeer smakelijk

← Scroll voor meer reviews →

TAFEL RESERVEREN

Openingstijden

Bezorging

Bezorgen kan op de onderstaande tijden. Bestellen kan vooraf online of telefonisch

  Bellen  Online bestellen
Vandaag: Gesloten
Morgen: Gesloten
Maandag: Gesloten
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: Gesloten
Donderdag: Gesloten
Vrijdag: Gesloten

Afhalen

Afhalen kan op de onderstaande tijden. Bestellen kan vooraf online of telefonisch

  Bellen  Online bestellen
Vandaag: 16:00-17:00
Morgen: 16:00-17:00
Maandag: Gesloten
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: 16:00-17:15
Donderdag: 16:00-17:10
Vrijdag: 16:00-17:00

Restaurant

Restaurant is geopend op de onderstaande tijden. Reserveren kan vooraf online of telefonisch

  Bellen  Online reserveren
Vandaag: 12:00-21:30
Morgen: 12:00-21:15
Maandag: Gesloten
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: 16:00-21:15
Donderdag: 16:00-21:30
Vrijdag: 12:00-21:30

TAFEL RESERVEREN

KIES TIJD

KIES ADRES

KIES DATUM

ACCOUNT

VOUCHER

ACCOUNT

MEENEMEN OF HIER OPETEN?