Wij hebben ons 60 jarig huwelijksfeest gevierd in de feestzaal “de graanschuur “.
Wat een fantastische locatie en een hele vriendelijke bediening.Ook het buffet en dessert zag er niet alleen geweldig uit, maar was ook heerlijk. Voor Ugchelen een aanwinst.
Zeker aan te bevelen zeker ook voor een diner in de Maalderij.
Daar zijn wij al een paar keer geweest.
Super!!
Een top restaurant. Het pareltje van Ugchelen, vanavond maart 2026, daar heerlijk gegeten, Visduo.
Prima flat white.
Erg vriendelijke bediening en Gon, een attente gastvrouw. Binnenkort daar zeker weer een keer heerlijk dineren
Heerlijk gegeten bij de Maalderij in Ugchelen ,waren met een groepje van zes kregen een ronde tafel erg gezellig zitten samen.
Weer eens een restaurant waar je weer terug komt ,geen sjieke tent maar voor iedereen wat.De menu kaart is uitgebreid met vlees vis en vegetarisch, prijzen zijn netjes ,en het smaak heerlijk een compliment voor de kok.
Moesten wel wat lang wachten tussen het voorgerecht en hoofdgerecht ,maar niet hinderlijk.
Puntjes van aandacht het zat helemaal vol en de akoestiek is dan erg slecht veel lawaai ,misschien hier wat aan doen.
Hoe zal ik het proberen te zeggen? Vandaag, 27 augustus 2025 hebben wij hier gedineerd. Werkelijk alles was goed, we aten beiden varkenshaas met champignonroomsaus. Zó lekker, het vlees roze, de saus, tja daar moet nog een betiteling voor bedacht worden, maar fenomenaal komt in de buurt. Mijn vrouw had een mokka dessert en ik een dame blanche, beide overheerlijk. Wat ik nog extra onder de aandacht wil brengen is het personeel, leuk in de omgang, goede samenwerking, er straalde ondanks de drukte enorm veel rust uit. Ga zo door.
Fantastisch hier!! Ontzettend leuk ontvangen door meneer, je merkt dat hij een echte horeca liefhebber is. Buiten ontzettend leuk zitten en binnen is de ambiance top. Eten was op tijd geserveerd en was ontzettend lekker. Zalm was mooi mals met verse groente. Crème brûlée taart als dessert gehad en dit was zeer smakelijk